- Inne tematyWĄTKÓW: 641
-
baranek na felgachKOMENTARZY: 6ODSŁON: 2668
~ Dodany: ponad rok temu
witam koledzy mam pytanie.jesli pomaluje felge np. na czarny kolor to pozniej jesli ja wezme pod kątem do słonca to widac taki baranek jak sie tego pozbyc ??
- Zobacz wszystkie komentarze ( 6 )
-
MALOWANIE RECZNEKOMENTARZY: 4ODSŁON: 1834
Witam, jako lakiernik proszkowy przepracowalem okolo 2lat lecz bite 2 lata spedzilem na malowaniu automatycznym (kabina) teraz dostalem ciekawa oferte pracy na lakierni proszkowej recznej jako ze jestem zielony w malowaniu recznym macie moze jakies szybkie wskazkowki zeby nie dac plamy pierwszego dnia ? :)
- Zobacz wszystkie komentarze ( 4 )
-
farba gazoprzepuszczalnaKOMENTARZY: 3ODSŁON: 1863
Witam, Szef ostatnio był na jakimś sympozjum i od powrotu suszy mi głowę abym znalazł farbę proszkową gazoprzepuszczalną. Chodzi o malowanie świeżego ocynku i uniknięcie kłopotów związanych z ew. gazowaniem powierzchni. Ktoś na tym sympozjum mu coś tam naopowiadał że jest taka belgijska farba i teraz mi żyć nie daje ;) Ktoś coś podpowie w temacie?
- Zobacz wszystkie komentarze ( 3 )
-
myjka a poprawkiKOMENTARZY: 2ODSŁON: 1962
witam może mi ktoś wytłumaczyć czemu detale do poprawki powinny iść bez myjki ? lakiernia proszkowa kąpiel odtłu
- Zobacz wszystkie komentarze ( 2 )
-
ral 9007KOMENTARZY: 0ODSŁON: 2195
witam, Panowie, zabrakło mi 2 kg farby ral 9007, kod 52m1/1215, półpołysk, firma pulverit. mam dwa szybkie pytania, pulverit jest czynny w soboty? druga sprawa, może ktoś z Was chciałby trochę odsprzedać, wpadłbym po nią. jestem z okolic Węgrowa, Siedlec, woj. mazowieckie. pozdrawiam
- Zobacz wszystkie komentarze ( 0 )
-
smarKOMENTARZY: 1ODSŁON: 1863
Witam czy mógłby ktoś podpowiedzieć jaki najlepiej używać smar do łańcucha w lakierni proszkowej
- Zobacz wszystkie komentarze ( 1 )
-
Lakier fluorescencyjny RAL 1026 do ramy rowerowejKOMENTARZY: 5ODSŁON: 4167