• Reklama
    A1 - kabe

Szukaj

Reklama
    B1 - konica minolta 18.02.2022-31.12.2024 Bogumiła
    • Inne tematyWĄTKÓW: 641
      • rower do malowaiaKOMENTARZY: 1ODSŁON: 3961
        ~ Dodany: ponad rok temu

Witam Państwa, piszę na to forum z prośbą o pomoc w sprawie polakierowania roweru, ponieważ nie mam w tym doświadczenia. Chodzi mi o doradco w sprawie użycia do tego odpowiedniego sprzętu i emaliów. Sprawa wygląda następująco. Mam do pomalowania dwa rowery i moja wiedza kończy się na oczyszczeniu ich z starej warstwy farby. Do dyspozycji mam zwykły pistolet lakierniczy, który można zakupić w każdym supermarkecie. Moje pytanie brzmi następująco.Czy jest do tego potrzebny jakiś sprzęt i ile czego i w jakiej kolejności dać warstw, aby w miarę niedrogo otrzymać ładny kolor z połykiem? Odpowiedzi proszę umieszczać tu lub kontaktować się na e-mile monkey045@wp.pl Pozdrawiam

• Zobacz wszystkie komentarze ( 1 )
      • Jaki to lakier?KOMENTARZY: 1ODSŁON: 3932

Witam nie jestem lakiernikiem,po prostu nie wiedzialem gdzie zadac to pytanie. Przegladajac aukcje allegro natrafilem na takie corrado http://img361.imageshack.us/img361/6176/corrado.jpg lakier po prostu cudowny.... Jezeli ktos wie jaki to lakier to prosil bym o jakies informacje, bede bardzo wdzieczny. Chyba ze jestem idiata i jest to tylko jakiegos rodzaju polerka... :/

• Zobacz wszystkie komentarze ( 1 )
      • Prośba o pomocKOMENTARZY: 3ODSŁON: 3755