- Inne tematyWĄTKÓW: 641
-
Projekt lakierni do malowania na mokroKOMENTARZY: 4ODSŁON: 7255
~ Dodany: ponad rok temu
Witam jestem studentemi interesował by mnie schemat przykładowy lakierni do malowania na mokro.
- Zobacz wszystkie komentarze ( 4 )
-
suszarki - para technologicznaKOMENTARZY: 0ODSŁON: 3857
Szukam kontaktu z osobą, która zetknęła się z suszarkami do lakierni, ogrzewanymi parą technologiczną. tel.608 299 986 technik@sintur.com.pl
- Zobacz wszystkie komentarze ( 0 )
-
obróbka mechaniczna czy chemiczna?KOMENTARZY: 27ODSŁON: 10240
Dotychczas w firmie zajmowałem się obróbką chemiczną elementów ocynkowanych przed malowaniem proszkowym. Chciałbym wdrożyć technologię obróbki mechanicznej (elementów ocynkowanych). Wiem, że co niektóre firmy z powodzeniem stosują tylko oczyszczanie mechaniczne. Czy ktoś może ma jakieś ciekawe informacje lub doświadczenie w tym zakresie i chciałby się tym podzielić? POZDRAWIAM - sim.
- Zobacz wszystkie komentarze ( 27 )
-
Napisy na powłoce proszkowejKOMENTARZY: 2ODSŁON: 4254
Poszukuję technologo robienia napisów na powłokah lakierniczych. Chodzi mi o robienie krótkich napisów na wymalowanych elementach, np wagi elemenu. Poszukuję jakiegoś urządzenia w którym można szybko zmienić wartość i zrobić napis. Z góry dziękuję.
- Zobacz wszystkie komentarze ( 2 )
-
aplikacje ciekłeKOMENTARZY: 4ODSŁON: 3991
witam, prosze o rade na co trzeba zwrócic uwage przy zakupie aplikacji do malowania ciekłego?
-
Farby proszkowe, cienkopowłokoweKOMENTARZY: 4ODSŁON: 4355
Co sądzicie na temat proszkowych farb cienkowpołokowych. wiem że niektórzy producenci mają je w ofercie. Czy malowaliście już nimi? Czy faktycznie są wydajne i jak się to ma do ceny?
-
zanieczyszczenia z farbyKOMENTARZY: 8ODSŁON: 4281
witam! mam problem z zanieczyszczeniami pod lakierem i mam pytanie czy to nie wina farby? jak tak to jakich farb uzywac na profile aluminiowe? dziekuje
- Zobacz wszystkie komentarze ( 8 )
-
GracoKOMENTARZY: 9ODSŁON: 4041