• ReklamaA1 - silpol v2

Szukaj

Reklama
    B1 tiger-coating 18.08.2022-24.01.2023 Julian przedłużony do końca 2024

Forum

Dział

Wątek

• Inne tematyWĄTKÓW: 641
      • Czas wypalania farby?ODSŁON: 2306
        ~ Łukasz W. Dodany: ponad rok temu

Witam, proszę Was o pomoc ponieważ mam sprzeczne informacje na temat czasu jaki powinien malowany element znajdować sie w piecu. Stad moje pytanie : 1.Czy np felga aluminiowa po pomalowaniu powinna trafić do pieca na 10min( jak podaje producent) gdy piec osiągnie 180 stopni? 2. Czy tez 10 min mierzone od momentu osiągnięcia 180 stopni przez przykładowa felgę ? przepraszam za być może banalny pytanie - jestem początkującym w tym temacie i niestety wszystkiego muszę sie uczyć metoda prób i błędów . Dodam tylko iż stosowałem pierwsza metodę na kilku próbnych elementach - wyszło wszystko dobrze - niestety nie wiem czy jest to prawidłowe i czy powłoka jest odpowiednio trwała . Dziękuje z góry za pomoc. P.s. Jeżeli ktoś mógłby mi polecić jakaś dobra książkę na temat malowania proszkowego byłbym wdzięczny . (Nie koniecznie musi być po polsku - niemiecki/angielski) Pozdrawiam