• ReklamaA1 - silpol v2

Szukaj

    Reklama
    B1 - konica minolta 18.02.2022-31.12.2024 Bogumiła

    Forum

    Dział

    Wątek

    • ~ pulverpolska 4 ponad rok temu Kolego poruszyłeś temat który prawdopodobnie cię przerasta. To nie to samo co utwardzanie plomb w zębach choć zasada ta sama. Utwardzanie farb proszkowych UV to: - po pierwsze niezwykle kosztowna linia i o ogromnej wydajności - perspektywa milionów zl i czas utwardzania 2-3 sek czyli setki lub nawet tysiące detali na godzinę. - po drugie ta technologia sprawdza się przy detalach 2D np. fronty meblowe. płaskie blachy, formatki. Przy detalach 3D powstaje problem jednoczesnego i równomiernego naświetlenia UV wszystkich powierzchni przestrzennych detali. Dlatego stolik w kuchence mikrofalowej się obraca choć to inna długość fali. - po trzecie cena farb jest bardzo wysoka, zamówienia muszą być wielotonowe, kolorystyka ograniczona a o antykorozyjnych nie słyszałem. Jeśli to nie zniechęci kolegi do dalszego poszukiwania innowacyjnych rozwiązań to proszę odpowiedzieć bezpośrednio na mail henryk@pulverpolska.pl na pytanie. Z czego wynika potrzeba farb UV i antykorozyjnych a nie wystarczają dotychczasowe rozwiązania techniczne?
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ bogdan 3 ponad rok temu Mamy w ofercie lakiery utwardzane promieniami UV. Mogą to być lakiery 100% (VOC=0) lub zawierające wodę lub konw. rozcieńczalniki. Stosowane są głownie do malowania dużych serii. Czas utwardzania lakierów od 1 sek (klar) do 20-30 sekund (barwione). Odporność korozyjna do 1000h komory solnej i 10 cykli VDA tel.602511835
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ LaKiernik 2 ponad rok temu Witam, tego typu wyroby na metal są dostępne i stosowane w przemyśle. Mają duże zalety i wady, o których wspomina p. Henryk. W produkcji np. alufelg sprawdzają się b. dobrze. Jeśli możesz opisz jaki problem chcesz rozwiązać tu lub uvigraf@gmail.com
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ bogdan 1 ponad rok temu Nie należny tak bardzo straszyć farbami uv. Nie jest to produkt dla każdego, nie jest przeznaczony do lakierni usługowych, ale ma wiele zalet. Podczas ich utwardzania elementy nie nagrzewają się powyżej 40-50 stopni. Pozwala to lakierować podłoża nieodporne na temperaturę lub można przenieść lakierowanie na koniec procesu - jako ostatnia operację. Tak maluje się kompletne mosty napędowe do ciężarówek. Technologia jest bardzo wydajna i oszczędna jeżeli chodzi o zużycie energii i wielkość lakierni (kompletna lakiernia bębnów hamulcowych zajmuje 8m2 i potrzebuje 18kW) - w rejonie utwardzania elementy przebywają ok. 20s (a nie 15 minut) i dlatego do minimum ogranicza się liczbę braków. Całą lakiernię UV można bardzo szybko i łatwo włączyć i wyłączyć. Zamówienia tych lakierów też nie muszą być wielotonowe. Więcej informacji - tel. 602511835
      oceń komentarz zgłoś do moderacji