• Reklama
    A1 - kabe

Szukaj

    Reklama
    B1 tiger-coating 18.08.2022-24.01.2023 Julian przedłużony do końca 2024

    Forum

    Dział

    Wątek

    • Inne tematyWĄTKÓW: 641
      • PROBLEM Z BEZBARWNYM PROSZKOWYMODSŁON: 8629
        ~ Marian 69 Dodany: ponad rok temu

        WITAM NA WSTĘPIE CHCĘ POWIEDZIEĆ ŻE JESTEM SAMOUKIEM JEŚLI IDZIE O MALOWANIE PROSZKOWE I JESZCZE WSZYSTKIEGO NIE WIEM. DO TEJ PORY MALOWAŁEM TYLKO PODSTAWOWYMI KOLORAMI I NIE BYŁO PROBLEMÓW. PROBLEM POJAWIŁ SIĘ GDY POSTANOWIŁEM ODNOWIĆ FELGI. KONKRETNIE PO NAŁOŻENIU KOLORU SREBRNEGO NA FELGI ŻEBY ZWIĘKSZYĆ EFEKT POŁYSKU NAKŁADAM CLAR I TU POJAWIA SIĘ PROBLEM BO KOLOR TEN WŁAŚCIWY PO NAŁOŻENIU CLARU ZMIENIA BARWĘ (CIEMNIEJE) I TO NAWET BARDZO DODAM ŻE TRZYMAM GO W PIECU W TEMP 180 STOPNI OKOŁO 20 MINUT BARDZO PROSZĘ O JAKĄŚ FACHOWĄ PORADĘ

    • ~ Rycerz;-) 7 ponad rok temu Też po nałożeniu bezbarwnego na srebrny kolor trochę mi ciemniał ale nie aż tak znacznie jak Ty opisujesz.Do końca mogę nie mieć racji ale może bezbarwny z innej firmy niż kolor inne żywice stosowane i temu ?ale to tylko moje rozmyślania.Piszesz że wygrzewasz 20minut w 180 stopniach jak to mierzysz z których wskazań na piecu czy mierzysz detal?
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ Marian 69 6 ponad rok temu Witam jak już wcześniej napisałem nie miałem wcześniej doczynienia z clarem Opiszę Ci kolego Rycerzu jak to robię a więc najpierw nakładam kolor srebrny wygrzewam felgę 180 stopniach gdy lakier właściwy jest już gotowy to na gorącą felgę nakładam clar wcześniej mierzę temperaturę felgi aby ta nie przekraczała temperatury wypalania claru potem felga znowu do pieca i po wyciągnięciu ze srebrnego zrobił się szary może na podstawie mojego opisu będziesz mógł mi powiedzieć co robię nie tak Pozdrawiam
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ Rycerz;-) 5 ponad rok temuocena: 0%  Jedynie o czym myślę to źle dobrane farby do siebie bo nic innego nie przychodzi do głowy,chyba że nawaliłeś za grubo klaru?i się mleko zrobiło:-P.Ogólnie nie wskazane jest malowanie na gorący detal ale to już inna bajka.
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ pulverpolska 4 ponad rok temu Kolego skąd pomysł malowania farbami proszkowymi na gorąco??? farba to nie jest lepik do smarowania dachów na gorąco więc wyszedł podobny efekt. Regeneracja felg to już wyzsza szkoła jazdy i powinna być taka. 1/ "piaskowanie" 2/ malowanie proszkowym specjalizowanym podkładem wyrównującym i blokującym gazowanie ( biały, szary, czarny- ja polecam biały) z wypaleniem 180 C x 25 min dla alusów 3/ po ostygnięciu malowanie metalikiem i wypalanie 180 C x 25 min dla alusów 4/ po ostygnięciu malowanie clerem duplex cienkopowłokowym max 20-30um. i wypalanie 180 c x 25 min dla alusów.Położenie grubiej niszczy efekt jasnego metaliku tym bardziej im grubiej cleara. Trzecia warstwa wszędzie równo i cieniutko to sztuka nie osiągalna dla początkujących ze pistoletami elektro. Tylko klasowe corony z tym sobie radzą. Możesz spróbować nowości - do trzeciego malowania użyj wodnej dyspersji farby proszkowej transparentnej - zawsze i wszędzie daje tylko 10um grubości i zupełnie nie zmienia efektu metaliku - efekt można zobaczyć na stronce farbyproszkoweral
      oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
    • ~ Marian 69 3 ponad rok temu Witam Dziękuję za odpowiedzi Jeszcze takie pytanie o te dyspersje farb proszkowych w jaki sposób je się nakłada gdzie można je kupić i jaka jest cena pozdrawiam
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ pulverpolska 2 ponad rok temu termoutwardzalna wodna dyspersja farb proszkowych nakładana przez zanurzenie lub zwykłym pistoletem do farb wodnych, suszymy- odparowuje woda i koniecznie wypalamy w piecu proszkowym jak każde farby proszkowe 180 C x 20 min alusy 25 minut. Fantastyczna odporność chemiczna i na zarysowanie. Nie tłumi metalików pod spodem. PulverChrome Mirror - jak lustro. dodatkowo możliwe - polerowane złoto, mosiądz, czarny chrom, red chrome. wktótce wszystkie fluorescentne kolory. tel 508267663
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ vvt 1 ponad rok temu ja również potwierdzam, że malowanie na gorąco w niekótrych przypadkach nie jest złą metodą. Stosują ją na dużych felgach i nie mam żadnych problemów. Przestałem jednak zwracać uwagę na to, czy baza i lakier są tego samego producenta. Czasami jest tak ,że jedna partia farby bazy jest dobra, na drugiej lakier gazuje lub waży się. Lakier bezbarwny stosuje PPG lub Govesana. Pierwszy jest odporny na wahnięcia temp., drugi świetny-daje idealną powłokę, ale czuły na temperatury
      oceń komentarz zgłoś do moderacji