• ReklamaA1 - silpol v2

Szukaj

Reklama
    B1 - konica minolta 18.02.2022-31.12.2024 Bogumiła

Forum

Dział

Wątek

• Inne tematyWĄTKÓW: 641
      • Proszek aplikacja problemODSŁON: 2615
        ~ Miras Dodany: ponad rok temu

Cześć panowie mam problem z aplikacją po przeniesieniu do nowej lakierni jako że jestem samoukiem nie wiem co robie źle ... Problem : malowanie felg w momencie jak maluje otwory śrub opada warstwa proszku i tworzy taką "zaspe" to samo jak maluje stalówki, maluje ranty kończe apllikacje i na dole rantu leży lużna "zaspa" proszku Ustawienia aplikacji 55/3.2/80/60 Wydaje mi się że jakby ciśnienie było za wysokie ... ale mam ustawione jak zaleca producent 4,5bar podajże, zła masa ? Pomożecie

• ~ kdt 7 ponad rok temu może malujesz za grubo? złap felgę z góry i z dołu, przekręć ją i wysyp nieprzyciągnięty proszek.
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ Miras 6 ponad rok temu To się odrazu robi naciskam na 1sek w otworze na śrube i odrazu mam zaspe ... jeżeli chodzi o stalówki zawsze mam to na rantach jak maluje alusy tego problemu nie mam jedynie w otworach na śruby ... Tak też robie że potrząsam felgą do góry nogami ale czasem jest taka zbita warstwa że jak się odlepi to odrazu do gołego metalu Może zmienić kV na większe ? Zmniejszyć ciśnienie ? Poddawanie proszku za duże na stal ? Ale naprawde to się dosyć szybko dzieje nie że jakoś grubo maluje.
    • ~ Rycerz;-) 5 ponad rok temu Po 1sze zmniejsz ilość proszku jeśli jest taka potrzeba również powietrze.Grubo to nie tylko zła technika malowania trza dobrze ustawić parametry pod daną farbę nie każda farba tak samo się zachowuję przy tych samych ustawieniach .
    • ~ Miras 4 ponad rok temu Rycerz daj do siebie jakiś e-mail powymieniamy spostrzeżenia.
    • ~ Rycerz;-) 3 ponad rok temu Spostrzeżenia można wymieniać na forum nie rozdaję adresu by skrzynki nie czyścić za często.