- Inne tematyWĄTKÓW: 641
-
Pulver PolskaODSŁON: 3200
~ Tomasz Dodany: ponad rok temu
Jaki u nich macie rabat ?? mówią że nie dają a dają! Ściemniają że tylko przy dużych ilościach.
-
~ aaaa 4 ponad rok temu Kolego a Twoi klienci jakie mają ceny i cenniki jak byś mógł podać nam dokładnie (kto i jakie ceny ma)!! I dlaczego jedni mają niższe a inni wyższe ?? Tak jak nas to nie powinno interesować, gdyż jest to tajemnica twojego przedsiębiorstwa (firmy), tak nie powinno Cię interesować jakie rabaty i ceny mają inne firmy u tego dostawcy. Gdyż jest to tajemnica i indywidualne ustalenia pomiędzy kontrahentami. Cena zawsze wynika indywidualnych, ustaleń: z ilości co jest logiczne (przynajmniej powinno być), sposobu zapłaty (ich terminowości,), historii/długosci współpracy, możliwości rozwoju sprzedaży. Niestety przeważnie polscy tzw. "garażowcy" bądź firmy, dla których jedynym wyznacznikiem jest cena, cena, cena i za 50 groszy gotowi są "sprzedać" (zamienić) dobrego i bezproblemowe dostawcę z których współpracują od dłuższego czasu - nie potrafią zrozumieć pewnej kwestii iż nie mogą mieć ceny takiej samej (lub często chcą jeszcze niższą) niż firmy duże, które odbierają farby w paletach. Żadna firma nie jest instytucją charytatywną i inne są koszty obsługi/produkcji farby/transportu u małych klientów, a inne dużych. Miejcie czasami trochę godności i skromności nie róbcie z siebie totalnych dziadów i żebraków targując się do granic bezczelności i dobrego smaku. Wy też inne ceny dajecie lojalnym, bezproblemowym klientom którzy np. regularnie malują u was po np. 1000 m2, a inne komuś kto od wielkiego dzwona 100 m2 i jeszcze nie kwapi się do zapłaty. P.S. Nie pisze tego w obronie firmy Pulver, gdyż jest to konkurencja i prawdę powiedziawszy nie specjalnie cenię jakość produktów tej firmy. Jednak uważam iż pewne pytania są nie na miejscu, każdy ma prawo prowadzić firmę, politykę cenową i ustalać sobie warunki współpracy tak jak mu się podoba.oceń komentarz zgłoś do moderacji
-
~ bbbb 3 ponad rok temu Widzę, że ktoś się tu zagotował ale ma rację. Nie cena jest najwazniejsza tylko jakość produktów i obsługa tzw.logistyka, dostępność, terminowość, serwis posprzedażowy. Wiadomo, że z gówna bata nie ulepisz. Pewne rzeczy muszą być drogie aby nadawały się do bezproblemowego użytku, abyś mógł spać spokojnie w nocy a nie zamartwiał się czy towar dojdzie, czy nie odpadnie lub czy na pewno dobrze zrobiłes kupują tam czy tam. Reasumując odrzucamy ceny najwyzsze i najniższe i szukamy produktów pomiędzy a najważniejsze kupujemy od odpowiedniego człowieka który doradzi i nie wcisnie na siłę chwaląc przy tym co niemiara swój towarek.oceń komentarz zgłoś do moderacji
-
~ Cerci 2 ponad rok temu Wystarczy do nich zadzwonić, zapytać, posłuchać i ZROZUMIEĆ (akurat z tym chyba kolega ma problem)oceń komentarz zgłoś do moderacji
-
~ nnn 1 ponad rok temu ja dostałem 200%, a mój kolega 500%. Słyszałem nawet, że komuś dopłacają...co za głupi wątek i pytanieoceń komentarz zgłoś do moderacji