- Inne tematyWĄTKÓW: 641
-
wygrzewanie ocynkuODSŁON: 4935
~ crrilan Dodany: ponad rok temu
Witam, jestem początkującym lakiernikiem, nie bardzo się orientuje z wygrzewaniem ocynku czy każdy rodzaj trzeba wygrzewać jeśli nie to jaki trzeba a jaki nie i jakie są ewentualnie komplikacje Pozdrawiam
-
~ Rycerz;-) 4 ponad rok temu Maluje na ocynk galwaniczny i nie wszystkie detale przed lakierowaniem wygrzewam.Z doświadczenia wiem które detale muszę wygrzać a które nie koniecznie iż nie mam z nimi problemów.Wygrzewać powinno się w temperaturze wyższej niż wypalasz farbę w czasie tak z 20-30minut (to nie jest święta zasada trza próbować)Główne komplikacje przy malowaniu ocynku z którymi ja się spotkałem to właśnie odgazowanie ocynku w czasie wypalania farby.Efekt taki jakbyś szpilką ponakłuwał pomalowany detal.oceń komentarz zgłoś do moderacji
-
~ NICK 3 ponad rok temu Wydaje mi się że odgazowywanie bardziej połączonę jest z jakością cynku lub ze składem materiału, niż samym wygrzewaniem. Malowałem bramy które były wyszlifowane (oscylacyjną), następnie fosforanowene, wygrzewane a i tak odgazowały i to w nie na wszystkich elementach.oceń komentarz zgłoś do moderacji
-
~ mt.dzwiedz 2 ponad rok temu Rozwiązania doskonałego nie ma. Możesz mieść ocynk piaskiem, odgazować w piecu, używać farb z antygazem a i tak od czasu do czasu coś wyskoczy.oceń komentarz zgłoś do moderacji
-