• Reklama
    A1 - eko color 08.11-31.12.2025 Julian

Szukaj

Reklama
    B1 - emptmeyer 28.05-31.12 Julian
    • Malowanie proszkoweWĄTKÓW: 125
      • Lakiernia Proszkowa + piaskowanieKOMENTARZY: 0ODSŁON: 1989
        ~ Dodany: ponad rok temu

Witam wszystkich forumowiczów! Zamierzam otworzyć piaskowanie i malowanie proszkowe. Jestem trochę "zielony" w tym temacie i chciał bym zaczerpnąć informacji od bardziej doświadczonych kolegów ;) No to tak : - Jakiej marki aplikator? W mojej okolicy sprzedawany jest sprzęt Romera. Chciał bym wziąć aplikator z górnej półki. - Piec kupić czy robić samemu? W necie jest sporo projektów pieców własnej roboty. Narzędzia i miejsce mam, pojęcie do konstruowania też ;) Myślę nad piecem 6mx2mx2m. - kabinę do malowania zrobię sam - kompresor śrubowy (tylko jakiej wydajności?). Nie mam zamiaru piaskować naczep i innych dużych elementów, bardziej bramy, płoty itp. -do czyszczenia elementów samo piaskowanie czy też jakaś wanna? Jak na razie chyba tyle :) Ps. do wydania mam jakieś 80tys. Czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam Mateusz

• Zobacz wszystkie komentarze ( 0 )
      • Nordson hdKOMENTARZY: 0ODSŁON: 1283

Witam. Jak w temacie interesuje mnie Nordson HD na pompie hdlv gen. Jeśli ktoś z forum ma takiego i prosze się wypowiedzieć jak się nim maluje jak z kladka f. Jak szybko maluje, zużycie farby oraz niezawodność na tle np. Lt albo elity z gemy czy wagnera

• Nordson hdKOMENTARZY: 0ODSŁON: 1426

Witam. Jak w temacie interesuje mnie Nordson HD na pompie hdlv gen. Jeśli ktoś z forum ma takiego i prosze się wypowiedzieć jak się nim maluje jak z kladka f. Jak szybko maluje, zużycie farby oraz niezawodność na tle np. Lt albo elity z gemy czy wagnera

• Oczka na ocynku miedź antycznaKOMENTARZY: 3ODSŁON: 3374