- Inne tematyWĄTKÓW: 641
-
Bezbarwny problem w nakładaniuKOMENTARZY: 5ODSŁON: 3707
~ Dodany: ponad rok temu
Jestem samoukiem, lakieruje głównie felgi i zauważyłem pewien problem o ile podkład i kolor ładnie się nakładają nie widzę żadnych problemów wszystko dociera gdzie trzeba i równo się pokrywa to przy lakierze bezbarwnym .... W niektórych miejscach farba za żadna skarby nie chce się osadzić prześwituje kolor ile bym nie trzymał w tym miejscu pistoletu , w innych tworzą sie pojedyncze wybuchy na powierzchni i tez farba rozchodzi sie jak fala uderzeniowa w koło potem w tym miejscu mam jakby duze rybie oczko ? O co chodzi , złe parametry aplikatora ? Z jakimi parametrami aplikatora mogęw tym przypadku popróbować pozmieniać ... używam Gemy 2B
- Zobacz wszystkie komentarze ( 5 )
-
ładne grafityKOMENTARZY: 3ODSŁON: 2664
Witam was koledzy. Mam pytanie odnośnie farb metalicznych grafitowych. Czy macie jakiegoś sprawdzonego dostawcę takich kolorów z efektem metalicu? Coraz częściej klienci mnie proszą o felgi w grafitowy kolor. Miałem już kilka takich farb jednak żadna nie spełnia mojego oczekiwania... Rozumiem że nie można sypać firmami więc o ewentualne podpowiedzi proszę na maila kus.abcolor@gmail.com
- Zobacz wszystkie komentarze ( 3 )
-
uziemienie kabiny KOMENTARZY: 3ODSŁON: 2836
Witam, mam pytanie odnośnie kabiny do malowania proszkowego; czy cała kabina powinna być uziemiona czy też tylko malowany element? Jak to wygląda w przypadku malowania tribo oraz malowanie "koroną". Drugie pytanie to co jeszcze powinno być uziemione? aplikator? piec? Pozdrawiam Kuba
-
wygrzewanie ocynkuKOMENTARZY: 4ODSŁON: 4935
Witam, jestem początkującym lakiernikiem, nie bardzo się orientuje z wygrzewaniem ocynku czy każdy rodzaj trzeba wygrzewać jeśli nie to jaki trzeba a jaki nie i jakie są ewentualnie komplikacje Pozdrawiam
- Zobacz wszystkie komentarze ( 4 )
-
Termoobieg w piecuKOMENTARZY: 0ODSŁON: 2432