- Inne tematyWĄTKÓW: 641
-
kupię lakiernięKOMENTARZY: 4ODSŁON: 4243
~ Dodany: ponad rok temu
Kupię lakiernie proszkową (kompletną)piec o wymiarach minimum 2,5m-głębokości 1,7m-wysokość 1,3m-szerokość -najlepiej na olej opałowy,MK 605250699
- Zobacz wszystkie komentarze ( 4 )
-
>>impregnowanie i kolorKOMENTARZY: 3ODSŁON: 3698
witam, jestem tak zielony w temacie jak kolor impregnatu który właśnie kupiłem;-) ale do rzeczy-mam trochę desek do zaimpregnowania na działkę. robię z nich elementy, które będą miały kontakt z gruntem. poradzono mi w sklepie żebym kupił środek tytan barwiący na zielono. po pomalowaniu nie widać żeby to nawet był blady zielony... po moczeniu nawet 10h kolor niby zielony widać ale nierównomiernie. proszę was o radę-chciałem aby drewno miało kolory zielony i brązowy, równocześnie zeby było zabezpieczone od wilgoci. czy jest więc jakiś środek, który da faktyczny kolor i przy okazji zagruntuje? czy lepiej kupić np jakąś bejcę i dam na to właściwy kolor. pozdrawiam marek
- Zobacz wszystkie komentarze ( 3 )
-
pistolet lakierniczyKOMENTARZY: 8ODSŁON: 7602
witam szukam pistoletu do lakierowania samochodów tylko dobrego prosze mi polecic najlepszy w swojej klasie pistolet
- Zobacz wszystkie komentarze ( 8 )
-
Lakierowanie MDF - gdzie wWarszawieKOMENTARZY: 3ODSŁON: 4066
Szukam podwykonawcy, ktory pomaluje mi meble z mdf pilne 602 55 61 63 s.jozwiak@opus-b.l
-
Czy jest moze odpowiednik burzy pustyni...?KOMENTARZY: 3ODSŁON: 4048
Czy jest moze odpowiednik burzy pustyni(SURFIN)E9635(farba bonderyzowana)w transparencie aby uzyskac efekt skrzenia? na podkladzie 112.06.01000-metalik)?
-
farbyKOMENTARZY: 2ODSŁON: 4521
Co to jest farba bonderyzowana?
- Zobacz wszystkie komentarze ( 2 )
-
cynkowanie ognioweKOMENTARZY: 1ODSŁON: 4110
hey, zna sie ktos tutaj na cynkowaniu ogniowym? szukam wszystkich info. jak to sie je i z czym?
- Zobacz wszystkie komentarze ( 1 )
-
wyposarzenie lakierniKOMENTARZY: 5ODSŁON: 6304