• Reklama
    A1 - eko color 08.11-31.12.2023 Julian

Szukaj

Reklama
    B1 - emptmeyer 28.05-31.12 Julian

Forum

Dział

Wątek

• Inne tematyWĄTKÓW: 641
      • Bezbarwny problem w nakładaniuODSŁON: 3708
        ~ Pawel Dodany: ponad rok temu

Jestem samoukiem, lakieruje głównie felgi i zauważyłem pewien problem o ile podkład i kolor ładnie się nakładają nie widzę żadnych problemów wszystko dociera gdzie trzeba i równo się pokrywa to przy lakierze bezbarwnym .... W niektórych miejscach farba za żadna skarby nie chce się osadzić prześwituje kolor ile bym nie trzymał w tym miejscu pistoletu , w innych tworzą sie pojedyncze wybuchy na powierzchni i tez farba rozchodzi sie jak fala uderzeniowa w koło potem w tym miejscu mam jakby duze rybie oczko ? O co chodzi , złe parametry aplikatora ? Z jakimi parametrami aplikatora mogęw tym przypadku popróbować pozmieniać ... używam Gemy 2B

• ~ Prochu 5 ponad rok temu Witam zmniejsz napięcie i ładowanie nie wiem jakich farb używasz więc nie powiem jakie parametry i zaczynaj malować od miejsc które nie chcą ci się malować
      oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
    • ~ Rycerz;-) 4 ponad rok temu Dokładnie zmniejszyć parametry tak by farba przywierała a tym samym nie wyskakiwały tzw.gwiazdki(przeładowania).Po malowaniu warstw nie zmieniać położenia zawieszek by dobrze masowało no i starać się jak najmniej dotykać detalu po malowaniu by nie mieć problemów przy następnych warstwach.Jeśli detal jest już ,,wypalcowany' pomaga przetarcie go wilgotną szmatką .
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ kusper 3 ponad rok temu Zaopatrz się może w pistolet Tribo. Miałem ten sam problem zawsze jak już nakładałem kolejną warstwę elektrostatyką. Tribo rozwiązuje ten problem w 100%