• Reklama
    A1 - kabe

Szukaj

    Reklama
    B1 - konica minolta 18.02.2022-31.12.2024 Bogumiła

    Forum

    Dział

    Wątek

    • ~ resort25 12 ponad rok temu tak to wygląda http://zapodaj.net/6397df3ad40...
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ Rycerz;-) 11 ponad rok temu Farba proszkowa po wyjechaniu z pieca jest już utwardzona i nie ma takiego czegoś jak mokra farba proszkowa.Prawdopodobnie w rantach felgi były kratery i porobili Ci zaprawki zwykła farbą .
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ krystal klear 10 ponad rok temu Wygląda na maskowanie śrutu w kołnierzu.Ile wziął? :>
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ resort25 9 ponad rok temu 250zł za piaskowanie z malowaniem. Dzisiaj z nim rozmawiałem i mówił coś o zabezpieczeniu tego rantu jakimś silikonem czy farbą silikonową...
      oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
    • ~ Rycerz;-) 8 ponad rok temu Czy jest jakiś sposób by nie powstawały kratery w tej szczelinie w felgach stalowych .Już dłuższy czas wałkowałem ten temat i bardzo rzadko się udaje by tam ładnie farba się rozlała bez bąbli i dziur .Czy konstrukcja felgi stalowej nie pozwala na 100% zabezpieczenie poprzez malowanie proszkowe i trza użyć innych środków by wypełnić tę szczelinę ?
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ marcin 7 ponad rok temu Witam. Mnie nauczył stary majster ze jak chce to szobic dobrze to albo poolowiowac przed proszkiem albo pocynowac przed mokrym malowaniem pozniej delikatnie przepiaskowac żeby ujednolicić krawędź. Robiłem tak ponad rok... Czasu zachodu masę dodatkowej roboty i kosztów przede wszystkim... Od pewnego czasu najpierw naprawde dokladnie wydmuchuje zwłaszcza ta szczelinę pozniej wygrzewam felgę i na to aplikacja tribo nic innego... Podklad cynkowy pieknie rozlany bez kraterów wyprysków. Reszta zwykla aplikacja. Nie wiem moze doszedłem z tego mojego wnerwienia do wprawy albo cos w tym stylu. Fakt ze maluje głównie felgi.
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ krystal klear 6 ponad rok temu Próbowałem kiedyś uszczelniać to miejsce silikonem, zupełnie bez sensu, po jakimś czasie i tak schodzi i wygląda jak smark. W końcu dałem spokój i poprzestałem tylko na solidnym zabezpieczeniu tego miejsca podkładem; póki co żadnych zwrotów, widziałem wiele swoich kompletów po zimie i wyglądają bez zarzutu. Z bąblami i kraterami miałem przyjemność całkiem niedawno, przyczyną było zbyt dużo farby w tym miejscu. Metody które przychodzą mi na myśl to wbijanie pozostałości ścierniwa do środka albo subtelne obsmarowanie szpachlą. Może spróbuje kiedyś tego drugiego.
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ marcin 5 ponad rok temu A powiedzcie mi Panowie czy naprawde jest róznica miedzy malowaniem tribo elektro a corona ? Mam u siebie 4szt tribo i jednego elektro nie ukrywam, że raczej pochodzenia chińskiego. Nie obraźcie sie ale nie miałem okazji malowac żadnym markowym aplikatorem a chciałbym kupic coś naprawde solidnego bo czasem szkoda nerwów na ustawianie tego badziewia a i tak suma sumarów nie maluje i sięgam po tribo. gema nordson wagner średnio 17kzł w podstawie oczywiście którego wybrac wady zalety i przede wszystkim róznica w samym malowaniu, zuzyciu farby jakości powłoki. Pozdrawiam
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ Rycerz;-) 4 ponad rok temuocena: 50%  krystal klear mówisz że przyczyną jest zbyt duża ilość farby w szczelinie?myślałem że odwrotnie w czasie polimeryzacji w piecu brakuje farby i temu się nie rozlewa dokładnie.2opcja że w tych miejscach niedokładnie jest dopiaskowywane i też by kratery były.3opcja zmienić sposób wieszania felgi bo wiszą jak na zdjęciach i od góry jest ok a po bokach i na dole są bąble i ubytki .Felgi są piaskowane później myję benzyną i wygrzewam następnie bez podkładu maluję kolorem i później bezbarwny.1szą warstwę Maluję elektrostatyką(w szczelinach się domalowuje) 2gą Trybo .I zdjęcia jak mi zazwyczaj wychodzą stalówki: http://fotozrzut.pl/zdjecia/f3... http://fotozrzut.pl/zdjecia/9a... http://fotozrzut.pl/zdjecia/f1...
      oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
    • ~ krystal klear 3 ponad rok temu Właśnie taki efekt jak na 3 foto. My w każdym razie nie mieliśmy tego problemu jak powłoka była nakładana cieniej, więc obstawiam ilość farby i chęć zaklejenia proszkiem szczeliny :> Swoją drogą, jak radzicie sobie z mocno skorodowanymi stalówkami? Odpuszczacie? Przy malowaniu mokrym można kłaść szpachelkę natryskową do bólu, a proszek? Czasami dostajemy felgi z takimi wżerami, że ręce opadają.
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ Rycerz;-) 2 ponad rok temu Dziś pomalowałem cieniej efekt lepszy lecz idealnie całej szczeliny nie wypełniło były przerwy,ale to już będzie wina nieoczyszczonej powierzchni w 100% w szczelinie.Dzięki za radę iż byłem przekonany że zaleję farbą szczelinę :-P
      oceń komentarz zgłoś do moderacji
    • ~ neqsik 1 ponad rok temu Co do kolegi powyżej to maluje podobnie jak Ty, nie miałem problemu z tą szczeliną, dawałem tam właśnie nie za dużo farby, no ale niestety po jakimś czasie na niektórych felgach (nie zawsze) pojawia się tam korozja i nie mam pomysłu jak to zabezpieczyc, ta szczeline? Ma ktos jakis pomysl?
      oceń komentarz zgłoś do moderacji